Roszczenia prawne należy kierować pod adresem serwisów publikujących zamieszczone materiały. Administracja Tego Blogu nie ponosi odpowiedzialności za treści
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga');
ga('create', 'UA-76434260-1', 'auto');
ga('send', 'pageview');
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga');
ga('create', 'UA-76434260-1', 'auto');
ga('send', 'pageview');
poniedziałek, 20 marca 2017
parametry do CSGO
Lista parametrów:
-game cstrike (ładuje wybrany przez nas moduł, w naszym wypadku CounterStrike)
-width X (Szerokość rozdzielczości ekranu, za X podajemy wartość)
-hight X (Wysokość rozdzielczości ekranu, za X podajemy wartość)
-heapsize X (Ilość pamięci RAM, przeznaczonej dla gry, za X podajemy wartość w KB)
-gl (Uruchamia grę w trybie OpenGL)
-d3d (Uruchamia grę w trybie Direct3D)
-soft (Uruchamia grę w trybie Software)
-32bpp (Uruchamia grę w kolorystyce 32 bitowej)
-16bpp (Uruchamia grę w kolorystyce16 bitowej)
-noaafonts (Wyłącza nam używanie Antyaliasingu)
-freq X (Ustawia nam częstotliwość odświeżania ekranu, za X podajemy wartość w HZ) (Maksymalna wartość dla monitorów CRT wynosi 100, a dla monitorów LCD 75)
-useforcedmparms (Pozwala na użycie poniższych parametrów)
-noforcemaccel (Ustawia nam akcelerację taką samą jak na pulpicie)
-noforcemspd (Ustawia nam taką samą szybkość jak na pulpicie)
-noforcemparms (Ustawia nam takie same ustawienia myszy jak na pulpicie)
-full (Uruchamia grę w pełnym ekranie)
-widowed (Uruchamia grę w oknie)
-nojoy (Wyłącza obsługę joysticka)
-dxlevel X (Ustawia nam wersję DirectX'a, którą może wykorzystać gra, za X podajemy wartość) (Dla DirectX 6 X=60, dla DirectX 8.1 X=81 itd.)
-dev (Uruchamia grę w trybie developer)
-safe (Uruchamia grę w trybie stabilnym)
-condebug (Zapisuje zawartość konsoli do pliku qconsole.txt, znajduje się on w głównym folderze gry)
-low (Ustawia priorytet na niski)
+ex_interp X (Ustawia nam interp, za X wartość np. 0.01)
+connect IP (Po uruchomieniu gry łączy nas z danym serwerem za IP podajemy adres IP i port.)