Poniżej postaram się wypisać typy obiektów w Second Life.
Texture -Obrazki
Sound - Dźwięki
Landmark – Odnośnik do danego miejsca należy kliknąć w niego 2 razy lewym przyciskiem myszy i przeniesie nas do miejsca w którym go dostaliśmy bądź zapisaliśmy.
Clothing- ciuszki np. bluzka spodnie podkoszulka rajstopki majtki itp. (podkreślam nałożone nie przyczepione do avatara).
Object – Wszelkiego rodzaju obiekty które sa przyczepione do avatara mogą być to włosy bronie buty.
NoteCard – Notka, bardzo przydatna rzecz.
Scripts - Skrypty
BodyParts – Partie ciała - skora-(skin) , ciało -(shape) ,oczy
Animation- Animacje
Gesture- Gesturki
Roszczenia prawne należy kierować pod adresem serwisów publikujących zamieszczone materiały. Administracja Tego Blogu nie ponosi odpowiedzialności za treści
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga');
ga('create', 'UA-76434260-1', 'auto');
ga('send', 'pageview');
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga');
ga('create', 'UA-76434260-1', 'auto');
ga('send', 'pageview');